LR Bağımsız İş Ortağı Burcu TAÇYILDIZ




Ev işlerinin monotonluğundan sıkılmadınız mı?#lrfarkyaratır
İş yerinin stresinden, aldığınız 3 kuruşluk zamdan çok mu memnunsunuz?
Herkes kendi işinin patronu olmuşken yerinizde saymaya devam mı edeceksiniz?
Öğrenci misiniz? Harçlık derdinden, parasız kalmaktan yorulmadınız mı?
Ortamınızı çevrenizi değiştirip yeni dostluklar kurmak hayatınıza renk katar! #lrdeğerkatar
İşiniz severek eğlenerek yapmayı,para kazanmayı, lüks bir otomobile binmeyi istemez misiniz?
Çevrem yok, vaktim yok, param yok, ben beceremem, bu işler bana göre değil,ben böyle şeylere inanmıyorum vb. vb. bunları bir kenara bırakın. Cesareti olmayanın bahanesidir bunlar!
Denemekten ne kaybederimki diyorsanız hemen bize ulaşın!



Bütün büyük işler,küçük başlangıçlarla olur.
lr.yagmurundunyasi@gmail.com | +90 537 040 63 47