ALOE VERA BOX SET-Ürün Tanıtımı


LR'ın efsane ürünü bence kesinlikle bu set.
Hiç konuyla ilgim yok, hiç denemedim,duymadım bilmiyorum diyorsanız bence bu set başlamak için en güzel seçim olur.

Hem maharetleriyle hem de fiyatıyla çok çok uygun bir ürün LR Aloe Vera Box Set.
İş Geliştirme Setim elime ulaşır ulaşmaz ilk denediğim üründür. Yani ne lip care ne temizleme mendili ne sabun ne diş macunu :)

O günün sabahında arabada anlamadığım bir şekilde elimi kestim, daha doğrusu parmağımın ucunu. Evet kesik küçük belki ama tam parmağımın ucu, ne bir yere dokunabiliyorum, ne parmağımı kullanabiliyorum.

Akşama kadar öyle 4 parmakla dolaştım sızısından. Kutuyu açar açmaz dedim ki madem bu kadar anlatıyorlar, övüyorlar bu spreyi bir görelim bakalım maharetini.





Aslında pamuğa püskürtüp sıkmak daha etkili olur tabi, ben aceleden sıktım direk parmağıma. Şaka gibi evet, bitti gitti, ne sızlama aldı ne yanma! Başkası anlatsa inanmazdım.

Haa demiyorum ki ben yara yok oldu, kapandı gibi falan öyle birşey yok, mucize değil bu #mucizedeğilgerçek ama kesinikle sabahtan beri boşa beklemişim. Ve işte o an dedim ki iyi ki LR iş ortağıyım :)



Sadece Acil Durum spreyini de kullanabilirsiniz ama setteki diğer ürünlerle birleşince neler yapabilecğinin sınırı yok sanırım :) LR Aloe Vera Box Set içinde neler var, nedir ne işe yarar anlatayım.

1) CREAM WITH PROPOLIS

Cilde yoğun nem takviyesi sağlar, balmumu (Propolis) özü ve %79 aloe vera içerir. 
Cildin/yüxün aşırı kuru ve bakım gerektiren bölgesine sürülebilir.

2) ALOE VERA CONCANTRATE

%90 saf aloe vera içerir, tahriş olmuş nem miktarı azalan ciltte kullanılır.

3) ALOE VERA EMERGENCY SPREY

Gergin cilt üzerinde koruyucu bir tabaka oluşturur ve yoğun nem sağlar. %83 aloe vera ve aynısafa çiçeği,aşil otu,papatya,adaçayı ekstresi ve propolis gibi 12 özel ve etkisi kanıtlanmış bitki özünden oluşmaktadır. 

Bunlar işin teknik kısmı gelelim gerçek hayata!

-Yara, yanık, çarpma, burkma, morarma gibi acil durumlarda!
-Alerjik tepkiler, sinek-böcek ısırması, kaşıntı durumunda!
-Ayak/tırnak mantarı, tırnak batması, nasır gibi baş belası durumlarda!
-Bizzat yaşadığım sürekli tekrarlayan uçuklarda!
- Dirsek/diz gibi cildin kalınlaşmış deri tabakalarında!
- Kabuk bağlamış yaralarda!
- Büyük/küçük pişiklerde!
- Deri dökülmelerinde,saç dibi hafif egzema ve kaşıntılarında 
-En basiti kış günü kuruyan ellere el kremi olarak
-Hatta ve hatta düzenli set kullanımı halinde hemoroid ve sedef hastalığında!

Daha ben ne diyeyim :))) İndirimli fiyattan denemek için bize ulaşın!
www.yagmurundunyasi.com